Таким чином намагаються змусити компанію продати домінуючий на ринку браузер Chrome, повідомляє видання Politico. В Google та Міністерстві юстиції відмовились від коментарів.

Цікаво Google запустив гігантський дрон для роздачі інтернету

Що відбувається

В ході розслідування Міністерство юстиції та державні прокурори запитали у конкурентів та третіх сторін їхню думку щодо того, який бізнес Google повинен продати. І браузер, який запустили у 2008 році, був у центрі звинувачень суперників у тому, що пошуковий гігант використовує доступ до веб-історії користувачів для сприяння своєму рекламному бізнесу. Chrome займає лідерські позиції на ринку США. На браузер припадає 94% пошукових запитів з мобільних телефонів і 81% з комп'ютерів.

Що стосується самого рекламного бізнесу, то Google поступово купувала різноманітні компанії та стартапи, що спеціалізувались на онлайн-рекламі: Admob, DoubleClick, Invite Media і AdMeld. В результаті, охопила всі етапи купівлі та продажу інтернет-реклами.

Цим влада не обмежується. Google також звинувачують у зловживанні контролем над ринком онлайн-пошуку. Окрім вимоги продати браузер, прокурори можуть також звернутися до суду з проханням обмежити спосіб, яким Google використовує дані, отримані з Chrome. Збираються розглядати й те, як Google використовує Android для монополізації цього напрямку.

Google може продати свій браузер
Google може продати свій браузер / фото: 9to5google

Що цьому передувало

Раніше ми писали, що в США хочуть роздрібнити такі великі компанії як Apple, Google, Amazon і Facebook, щоб усунути їхню монополію на ринку.

Судовий підкомітет з антимонопольного права опублікував доповідь на 450 сторінок за результатами 16-місячного розслідування. У ньому показали висновки зі слухань, інтерв'ю та 1,3 млн документів. На думку авторів, компанії Apple, Amazon, Facebook і Google стали монополіями, які необхідно стримувати.

На тему Податок на Facebook: в Раді зареєстрували новий законопроєкт

Які галузі контролюють компанії:

  • Apple – монополія в сфері iOS-пристроїв;
  • Amazon – контроль над більшістю рітейлерів і постачальників;
  • Facebook – монополія на ринках онлайн-реклами та соціальних мереж;
  • Google – монополія на ринках пошуку і пошукової реклами.