Представники компанії повідомили, що силова установка відмінно показала себе при проходженні поворотів засніженими дорогами на швидкості 80 км/г. При цьому машина ніби рухалася рейками, регулюючи траєкторію непомітно для водія, повідомили у компанії.

Цікаво: Електромобілі з великим запасом ходу завдають більше шкоди планеті, ніж дизельні авто

Як працює нова система

Інженери Porsche пояснили, що система самостійно стежить за зчепленням з поверхнею і при необхідності змінює крутний момент кожного колеса окремо, оскільки електрокар оснащений чотирма незалежними двигунами.

Нова система спрацьовує за мить – сенсор постійно відстежує поточну швидкість, кут повороту й нахилу машини без додаткових камер або датчиків. Вплив на двигуни відбувається виключно за допомогою програмного забезпечення, яке калібрували протягом двох сезонів.

Де застосують подібну систему

Експерти припускають, що Porsche використає нову систему трансмісії при виробництві наступного покоління Macan – повністю електричного кросовера, реліз якого очікується в 2021 році. Компанія також може інтегрувати силову установку як у Taycan Cross Turismo, так і в моделі майбутньої ревізії Cayenne.


Другий електромобіль Porsche – Taycan Cross Turismo

Представники концерну поки не розкрили планів з впровадження нової технології.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно