У тексті дослідження йдеться про те, що існує прямий зв’язок між "поклонінням знаменитостям" і поганим виконанням когнітивних тестів. Це явище не можна пояснити ні демографічними, ні соціально-економічними факторами.

Цікаво Результати конкурсу ART The Frame – Samsung відкриває в Україні таланти художників і фотографів

Результати

  • В експерименті угорських вчених взяли участь 1763 добровольці.
  • Вони пройшли тести на словниковий запас, грамотність і вміння рахувати, а після цього заповнили анкету зі шкалою ставлення до знаменитостей.
  • Це дозволило фахівцям зрозуміти, наскільки сильно респонденти цікавляться життям зірок і плітками про них.
  • Учасників, наприклад, запитували, чи відчувають вони себе зобов'язаними дізнаватися про особисті звички улюблених зірок, чи одержимі вони подробицями з їхнього життя.
  • Також дослідники цікавилися у респондентів їх доходами та рівнем освіти.
  • За результатами опитування вчені з'ясували, що люди, у яких нижчі показники в когнітивних тестах, проявляють вищий інтерес до життя зірок і світу шоубізнесу.

Цікаво, що вченим не вдалося визначити точно, чи став фактор одержимості життям популярних людей причиною, чи не наслідком низького інтелекту.

У майбутньому автори хочуть знайти додаткові докази припущення про те, що когнітивні зусилля, які витрачаються на одержимість життям інших, можуть заважати виконанню завдань, які вимагають уваги та інших когнітивних навичок.