В офіційному блозі Google з'явився опис оновленого стандарту рекламних оголошень, акцент в якому робиться на звукову складову.

Цікаво 2020-й був іншим: YouTube Rewind з підсумками року скасовується

Як працюватиме нова реклама

Компанія запевняє, при прослуховуванні такого контенту користувачі зможуть уявити товар або послугу, що описується "навіть із закритими очима". Передбачається, що подібні ролики будуть тривати близько 15 секунд і супроводжуватися фотографіями або простою анімацією.

Представники сервісу стверджують, що аудіооголошення на YouTube зможуть розширити охоплення аудиторії. Згідно з підсумками попереднього тестування, яке триває вже кілька місяців, понад 75% перевірених рекламних кампаній на YouTube значно підвищили впізнаваність бренду.

Ще одна функція

На додаток до нового способу подачі реклами сервіс також запустив ще одну функцію – динамічні підбірки музики. По суті це розділені на популярні жанри, групи каналів. Крім музичної тематики, добірки складаються за інтересам користувача і також дозволяють рекламодавцям більш точно визначити його зацікавлення.