Про це повідомляється в офіційному блозі YouTube. У компанії пояснили, що через вимушені скорочення ресурсів були змушені вибирати між потенційно недостатніми і потенційно надмірними заходами – і вибрали друге, вважаючи відповідальність за зміст контенту своїм головним пріоритетом

Не пропустіть YouTube тестує новий інтерфейс для всіх платформ

Ми віддали перевагу нижчому рівню точності роботи алгоритмів, щоб переконатися, що ми видаляємо якомога більше фрагментів образливого змісту,
– йдеться в блозі YouTube.

Кількість видалених відео

За другий квартал хостинг видалив 11,4 мільйона роликів – це майже вдвічі більше, ніж за перший квартал року з січня по березень (6,11 мільйона), і на два з невеликим мільйона більше, ніж за аналогічний період минулого року (9 мільйонів ).

З 11,4 мільйона видалених відеороликів 42% не встигли набрати жодного перегляду, 33,7% подивилися менше ніж десять разів і 24,3% – понад десять разів. При цьому кількість вилучених за допомогою алгорімов відеозаписів склала майже 10,9 мільйона – абсолютна більшість усіх відео, які не пройшли модерацію.

Найбільше роликів було видалено через захисту дітей від небезпечного контенту – 33,5%. Ще 28,3% були помічені як "спам" або "що вводять в оману", 14,6% – за присутність "оголення", 10,6% – за надмірну жорстокість і 8,1% – за заклики до насильства.

Найбільше роликів, які не пройшли модерацію були завантажені з США – понад два мільйони.

Перехід YouTub на машинну модерацію

Ще у березні компанія Google, що володіє YouTube, оголосила, що через пандемію коронавірусної інфекції COVID-19 всі співробітники будуть переведені на віддалену роботу до кінця 2020 року.

Тоді ж хостинг попередив, що в модерації компанія буде більше покладатися на алгоритми і автоматизацію, ніж на живих рецензентів, тому багато відео можуть бути видалені помилково.

Причиною для таких заходів YouTube назвав те, що модератори-люди повинні працювати з офісів, спеціально створених для такої роботи, оскільки виконання модерації поза контрольованого середовища може призвести до випадкового розкриття призначених для користувача даних і конфіденційних відеороликів.

Цікаво Шахраї масово зламують YouTube-канали для крадіжки біткоїнів

Апеляції та відновлення роликів

В YouTube відзначили, що знали про можливе зростання апеляцій до видалення відеоконтенту. Очікуване сталося – якщо у першому кварталі 2020 року кількість скарг на помилкове видалення склала 166 тисяч, то в другому їх стало більше ніж 325 тисяч. Для цього хостинг збільшив кількість співробітників, що працюють з апеляціями. Через це стало більше і відновлених відеороликів: понад 160 тисяч у порівнянні з 41 тисячами у першому кварталі.