Виявляється, тестування проведуть на прохання творців контенту. Розробники спочатку перевірять функцію на "невеликій групі користувачів". Про це заявили розповіли представники YouTube на офіційній сторінці ресурсу в Twitter.

Цікаво Усім потрібен свій Clubhouse: LinkedIn і Spotify створять власні аналоги нової соцмережі

Навіщо це компанії

Перелік країн, в яких приховають дизлайки, не уточнюється. Цим експериментом YouTube хоче дізнатися, як наявність публічного лічильника впливає на популярність ролика і його оцінку. Імовірно, мова йде про явище, коли люди тиснуть дизлайк під впливом того, що у ролика вже є велика їх кількість, навіть якщо ролик глядачеві сподобався.

Обидві кнопки вибору оцінки відео залишаться активними і глядачі зможуть ними скористатися, але побачити кількість дизлайків учасники тестування вже не зможуть – лише позитивні оцінки. Автори все ще зможуть відстежувати статистику, а алгоритми враховуватимуть результати оцінки.

Нагадаємо, у кінці 2019 року Instagram почав тестувати функцію з приховування числа вподобань. У компанії заявили, що нововведення покликане допомогти користувачам зосередитися на контенті, а не його популярності.