За новими правилами автори тепер можуть використовувати певну ненормативну лексику, включаючи слова на зразок sh*t і b*tch, протягом перших 30 секунд відеоролика. Чому саме така тривалість, компанія не пояснює.

Цікаво Google Pixel 6 працюватиме на власному процесорі компанії

Нові правила

Варто зазначити, що такі правила стосуються лише відео, у яких автор бажає увімкнути монетизацію. Щоб така функція була доступна, необхідно, щоб ролик відповідав вимогам YouTube.

  • Скорочена, цензурована або легка нецензурна лексика (наприклад, hell і damn) тепер дозволяється у назві ролика, на його обкладинці та у самому відео.
  • Помірна нецензурна лексика, на зразок sh*t і b*tch, дозволена у відео.
  • Рідкісне використання сильної нецензурної лайки – не більше двох разів приблизно протягом перших 30 секунд відео.
  • Сильна нецензурна лексика дозволена у музичному відео.

Визначення "Нецензурна лексика" стосується не лише явних і добре чутних слів, а й також викривлених та приглушених, і частково замальованих чорними смужками текстових висловів на етапі монтажу.

Також монетизацію можна ввімкнути на своєму ролику у випадку помірної нецензурної лексики в назві або частого використання нецензурної лексики на початку (приблизно перші 30 секунд). Але в такому випадку сам рекламодавець повинен дати згоду на розміщення своєї реклами у таких роликах.