Оновлену версію Кодексу по боротьбі з дезінформацією планують опублікувати 16 червня. Він буде пов'язаний із Законом про цифрові послуги, який ЄС погодив у квітні 2022 року. Про це вперше написало видання Reuters з посиланням на документ.

Цікаво Компанія Google підтримала українські стартапи: хто першим отримає фінансування

Скільки платитимуть компанії

  • Згідно з Кодексом, компанії повинні будуть протистояти шкідливій дезінформації: розробляти інструменти для перевірки інформації та співпрацювати з організаціями з перевірки фактів.
  • Вони також будуть розкривати дані про кількість видалених ботів, число модераторів контенту в кожній країні, розповідати про системи штучного інтелекту, які розгорнуті для боротьби з фейками.
  • Ще одним пунктом є боротьба з діпфейками та фейковими обліковими записами в соціальних мережах.
  • Крім того, компанії зобов'яжуть надавати звіти по кожній країні Європейського Союзу окремо, а не загальні.

Як повідомляє джерело, штраф може скласти приблизно 6 відсотків від світового обороту компанії.

За даними Financial Times, у розпорядженні якої також опинився документ, в число компаній, які мають намір підписати оновлену версію Кодексу, увійдуть 30 компаній, у тому числі Facebook, Twitter, Google, Microsoft і TikTok.

Кодекс почав діяти в 2018 році, його підписували на добровільній основі. Тепер він стане документом спільного регулювання, а відповідальність поділять між собою регулятор і сторони, які підписали документ.