Моделі Yamaha YDX-MORO і YDX-MORO Pro призначені для вибоїстих доріг та гірських стежок, повідомляє slashgear. В ролі двигуна для велосипедів компанія обрала систему E-bike PW-X2, здатну істотно полегшити зусилля, яке необхідно докладати під час підйому крутими схилами.

Цікаво Bosch представила концепт електровелосипеда

Можливості електровелосипеда

Мікрокомп'ютер дає змогу вибрати один з п'яти режимів роботи системи PW-X2: "Еко", "Стандартний", "Високий" і MTB забезпечують крутіння колеса на рівні 120 обертів в хвилину, а при виборі EXPW активується режим підвищеної тяги – 170 оборотів в хвилину.

Особливістю другого покоління системи PW-X стало використання черв'ячної передачі, яка, за словами інженерів Yamaha, сприяє суттєвому зниженню шуму. Додатково PW-X2 отримав режим Walk Assist, який забезпечує незначне збільшення потужності при їзді по нерівній або вибоїстій дорозі.

Також виробник передбачив оснащення велосипедів датчиками кута і системою Quad Sensor, автоматично коректує швидкість обертання приводу відповідно до частоти обертання педалей і кута нахилу дороги для забезпечення максимального крутного моменту.

Фото електровелосипедів Yamaha

YDX-MORO побудований на базі подвійний рами з двома стійками. Літій-іонний акумулятор ємністю 500 Втч розміщений в нижній частині велосипеда і закритий спеціальним жорстким каркасом. У велосипедах також використовується підвіска Horst Link. Обидві моделі надійдуть у продаж в серпні.