Він запевняє, що Xiaomi всього за кілька годин продала понад півтора мільйона нових девайсів на індійському ринку.

Цікаво: Зима близько: Xiaomi випустила розумну куртку

У чому успіх? Причиною такого високого попиту є істотні знижки, які почали діяти спеціально до свята Дівалі. Це одне із найважливіших індійських та індуїстських свят.

Його ще називають Фестивалем Вогнів. Свято символізує перемогу добра над злом. Як символ цієї перемоги люди всюди запалюють свічки і ліхтарики.

Щоправда, які товари компанії принесли такий успіх – інсайдер не уточнює. Ймовірно, значну частку у них займають смартфони.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно