Як кажуть в компанії, оновлений брендинг розробили для зміцнення іміджу Xiaomi на преміум-ринку. Також виробник сподівається, що новий динамічний логотип має підвищити впізнаваність бренду.

До теми Xiaomi Mi 11 Lite вже доступний в Україні: характеристики і ціна

Як створили нове лого

Новий логотип Xiaomi розробив всесвітньо відомий дизайнер, професор Університету мистецтв Мусасіно спільно з президентом Nippon Design Center (NDC) Кенія Хара. Новий логотип отримав м’якший, круглий контур по кутах (раніше він був квадратний), а також перероблену типографіку "MI".

Виробник каже, що так логотип виглядає більш естетичним.

Корпоративний колір залишився помаранчевим, щоб і надалі передавати жвавість і молодість Xiaomi. Як додаткові кольори також будуть використовуватися чорний та сріблястий – для підкреслення способів використання висококласних продуктових лінійок.

Цікаво, що при розробці лого Кенія Хара використав математичну формулу “супереліпс”. Хоча між квадратом та ідеальним колом є нескінченна кількість варіантів проміжних графічних форм, дизайнер досяг візуально оптимального динамічного балансу, підбираючи різні змінні у формулі.

Використання n=3 допомогло досягти ідеального балансу між квадратом і колом.