За допомогою мобільного застосунку клієнт може забронювати вільне місце в закладі та зробити замовлення ще дорогою в ресторан, тому потім йому не потрібно буде чекати офіціанта. Про це розповів розробник додатка TheTable Олег Половинко на 24 каналі ефірі програми "Ранок на 24".

Читайте також SmartTicket: в Україні запустили єдиний електронний квиток

Однією з переваг додатка TheTable є те, що за допомогою спеціальних фільтрів користувачі можуть обирати для себе в меню конкретні продукти. На приклад, якщо клієнта цікавить вегетаріанське меню, то зі списку автоматично зникнуть позиції, які не відповідають вказаному запиту. Також користувачі можуть одразу оплатити замовлення.

Як пандемія COVID-19 вплинула роботу додатка

Сам додаток функціонував ще до пандемії COVID-19, а от ідея створити віртуального помічника з'явилася вже через карантинні обмеження. Допомогти клієнтові зробити замовлення зможе віртуальний офіціант Олег.

Розробник TheTable зазначив, що в період пандемії такий мобільний застосунок допомагає закладам, адже дає їм можливість завчасно оформлювати замовлення та допомагає залучати нових клієнтів.

Зверніть увагу Xiaomi представила автоматичний розумний дверний замок

Українські підприємці поставилися до такої ідеї позитивно. На сьогодні до стартапу долучилась велика кількість нових ресторанів. Однак цей процес тривалий, оскільки для залучення одного закладу потрібно орієнтовно 2 тижні. Також найближчим часом розробники обіцяють оновлення додатка англійською мовою, яке дасть змогу використовувати застосунок ще й іноземцям.