Пармезан – це італійський твердий сир з коров'ячого молока. Будучи одним з дуже популярних в усьому світі сортів сиру, він часто стає об'єктом підробок. Саме на боротьбу з ними й направлені нові заходи.

Цікаво Інженери створили повну протилежність сонячній панелі – нічну батарею

Деталі

  • Пармезан має найменування, захищене за походженням – це означає, що в країнах ЄС та Великої Британії перед продажем необхідно довести його походження.
  • За даними Консорціуму Parmigiano Reggiano (офіційної торгової групи), обсяг контрафактного продукту майже такий самий, як і обсяг продажів справжнього. Продаж останнього пармезану становить близько 2,44 мільярда доларів, тоді як підробку продають на 2,08 мільярда доларів.
  • Щоб якось виправити ситуацію виробники самого сиру та компанія Kaasmerk Matec, яка виготовляє для них казеїнові оболонки, залучили нового партнера, йдеться на сайті Консорціуму. Ним є компанія p-Chip, що створює технологію цифрового відстеження.
  • Разом вони поміщають крихітні та безпечні для харчових продуктів трекери в оболонку для сиру.

Як пояснюють на сайті Parmigiano Reggiano, "інновація поєднує безпечні для харчових продуктів етикетки з казеїну з мікрочіпом p-Chip, який створює цифрових двійників для фізичних предметів. Ця мітка менша за крупинку солі та має високу міцність, забезпечуючи відстежуваність нового покоління". Вона надасть додаткову гарантію автентичності продукту в інтересах виробників, усього ланцюга дистрибуції та кінцевого споживача.

Консорціум заявляє, що такі смартетикетки додадуть до ста тисяч голів сиру у другому кварталі 2022 року і це буде заключним етапом тестування технології. Після цього група визначить, чи варто залишати її як постійну частину виробництва сиру.