Звісно, багато спеціалістів посперечаються із логічним ланцюжком "пілотована космонавтика – успішна космічна галузь", але справи це не змінює – Китай продовжує свою космічну експансію та лише набирає обороти. З виведенням 29 квітня 2021 року національної Китайської космічної станції (ККС) на орбіту, роботи у космонавтів додалося, адже тепер потрібно ввести станцію у повноцінну експлуатацію.

Читайте на сайті Китайські космонавти вперше здійснили вихід у відкритий космос на новій станції

Китайські космонавти
Китайські космонавти Ван Япін та Чжан Сяогуан під час виходу у відкритий космос / Фото Phys

Вихід у відкритий космос першої китаянки

В рамках другого пілотованого польоту до ККС 7 листопада 2021 року був здійснений черговий вихід космонавтів у відкритий космос. Для Китаю він став доволі визначним моментом, адже цього разу позакорабельною діяльністю (ПКД) вперше займалася жінка – космонавтка Ван Япін, для якої ця місія лише перша у кар'єрі.

5 листопада 2021 року Китайське космічне агентство оголосило про те, що тайконавти нової місії здійснять вихід у відкритий космос. Проте ніяких деталей не було. Лише у день проведення ПКД, 7 листопада, Агентство повідомило, що відбудеться вихід за межі станції.

Під час ПКД були перевірені функції космічних скафандрів нового покоління, координацію між тайконавтами та механічною рукою, а також надійність та безпеку допоміжного обладнання, яке використовується під час робіт у відкритому космосі.