Здається, великі технологічні компанії ніколи не залишать залу суду. Як повідомляє ресурс Bloomberg, позов подали ще в червні 2020 року. Троє позивачів стверджують, що Google побудувала величезний бізнес з відстеження даних" і нібито не припиняє свої дії навіть коли користувачі використовують режим "інкогніто" в Chrome або його аналоги в інших браузерах для забезпечення власної конфіденційності.

Цікаво Виробництво 5G-смартфонів скоротиться на 30 відсотків: у чому причина

Деталі позову

  • Від Google вимагають компенсації в розмірі не менше 5 мільярдів доларів.
  • Компанія звернулася до суду з проханням відхилити позов.
  • Але суддя Окружного суду США Люсі Ко у п'ятницю відмовилася це зробити, вказавши в постанові, що компанія "не повідомляла користувачів про те, що Google збирає дані, поки користувач знаходиться в режимі приватного перегляду".
  • Адвокати Google зазначили у суді, що компанія чітко і ясно пояснює користувачам, що "інкогніто" не означає "невидимий", а дії користувача під час цього сеансу можуть бути видимі для вебсайтів, які вони відвідують, а також будь-яким стороннім аналітичним або рекламним сервісам, які використовують відвідувані сайти.

Інкогніто
Попередження на сторінці "інкогніто" у браузері Chrome / Скріншот 24 каналу

Представник Google Хосе Кастанеда повідомив в електронному листі ресурсу The Verge в суботу, що компанія буде рішуче відстоювати свою позицію в суді. Він додав, що режим інкогніто Chrome дає користувачам можливість переглядати сторінки без збереження активності в самому браузері або на пристроях. Але він не забезпечує анонімність перед ресурсами, на які заходить користувач.

Кожен раз, коли ви відкриваєте нову вкладку в режимі "інкогніто", вебсайти можуть збирати інформацію про вашу активність в інтернеті під час вашого сеансу,
— зазначив Кастанеда.

Оглядач Google дійсно попереджає про це. Перші короткі інструкції з цього приводу з'являються вже на початковій сторінці конфіденційного режиму. Більш детальна інформація міститься за окремим посиланням на тій же сторінці – необхідно натиснути на "Докладніше". Зокрема, компанія перераховує різноманітні ситуації, під час яких дані користувача можуть бути видимі як самій компанії, так і стороннім сервісам.