Що відомо про новий сервіс

До теми: Найгірші паролі в 2019 році: рейтинг експертів

Про плани холдингу розповів генеральний директор Mail.Ru Group Борис Добродєєв, повідомляє 4PDA.

За його словами, новий сервіс не буде копіювати YouTube – компанія планує представити його "на свій лад". Комерційна назва майбутнього продукту компанії не розкривається.

Як стверджує Добродєєв, цифрові майданчики будуть боротися за час, який людина проводить з ними.

Нашим завданням стане збільшення time spent, гонитва за YouTube та збільшення кількості контенту. Ми бачимо, як останнім часом відкриваються ніші для контенту, який не прив'язаний безпосередньо ні до підписників, ні до друзів користувачів. Такий контент споживається не через підписки, а скоріше через рекомендації, які робить сам сервіс,
– зазначив Добродєєв.

Інші схожі сервіси в Росії

Зауважимо, у компанії вже є власний сервіс "Кіно Mail.ru" щомісячна аудиторія якого складає 5,8 мільйона чоловік. Цей майданчик також оснащений алгоритмом персональних рекомендацій.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно