Про це повідомляється на сайті Statista.

Читайте також: Google представила сервіс для малювання Jamboard: що він вміє

Аналітична компанія Statista опублікувала результати онлайн-опитування, яке провели в грудні 2018 року. В рамках дослідження аналітики опитали тисячу користувачів Facebook. В ході опитування респондентам задавали два питання: який компанії зі списку вони готові довірити персональні дані більше, а якій – менше.

Facebook виявилася лідером серед тих компаній, які втратили довіру користувачів. За неї проголосували 40% опитаних. За нею йдуть Twitter і Amazon з 8%.

Статистика компаній, які втратили довіру користувачів
Статистика компаній, які втратили довіру користувачів

Що стосується рейтингу "довіри", то тут лідирує Amazon з 27,4%, потім йдуть Apple з 12,2%, Google з 11,2% і Microsot з 11%. Facebook готові довірити свої дані тільки 3,8% опитаних.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно