Проєкт назвали TikTok Kitchens. Компанія запустить його у партнерстві з Virtual Dining Concepts (VDC).

Цікаво Із турботою про довкілля: як Samsung допомагає утилізовувати старі смартфони

Як це працюватиме

  • Як повідомляє джерело, процес приготування усіх топових рецептів будуть фільмувати й публікувати в окремому обліковому записі TikTok.
  • TikTok Kitchens буде працювати на базі вже наявних реальних ресторанів.
  • Серед таких – Buca di Beppo і bertucci's, мережа співзасновника VDC Роберта Ерла.
  • Спочатку відкриють близько 300 точок у США, а до кінця 2022 року їх число планується збільшити до 1000.

VDC проведе навчання персоналу та надасть упаковку продуктів, а TikTok – платформу для розміщення та популяризації рецептів.

Вже відомо, що першими вірусними відео TikTok Kitchens стануть ролики про приготування запеченої пасти фета – цей рецепт найчастіше шукали в Google у 2021 році. Також обіцяють смажені реберця з кукурудзою, чипси з макаронів в сирі та "смешбургер".

​Так виглядає брендування нового продукту
Так виглядає брендування нового продукту / Фото Bloomberg

Меню буде оновлюватися щоквартально, з урахуванням того, як швидко вірусний контент буде створюватися і поширюватися по платформі.

Як заявляють представники TikTok, автори найпопулярніших відеорецептів можуть претендувати на частину грошей від продажу страв під час дії акції.