Хань Чао придбав автомобіль у травні 2019 року за 58 тисяч доларів. А вже у серпні він просто вимкнувся під час використання. Власник звернувся до сервісного центру для ремонту і саме тоді розкрив, що його обманули.

Цікаво Tesla реєструє торгову марку Cyberquad: нас чекає електричний квадроцикл від Ілона Маска

У чому звинуватили Tesla

  • Річ у тім, що позивач купував уже вживаний автомобіль.
  • На спеціальному сайті Tesla для таких моделей було вказано, що у неї "не було серйозних аварій і пошкоджень конструкції".
  • Однак після експертизи, проведеної сервісним центром, виявили сліди різання і зварювання на задніх бічних панелях.
  • З'ясувалось, що машина потрапляла в аварію до покупки.

У грудні Хань Чао подав на компанію до суду. Після тривалого процесу суд Пекіна встановив, що Tesla проводила капітальний ремонт цієї Model S і приховала інформацію від покупця. Тепер компанія повинна заплатити 235 тисяч доларів – 1,5 мільйона юанів.

Це перший випадок, коли Tesla зазнає такого великого штрафу в Китаї. Неясно, чи буде виробник подавати апеляцію. Але Китай є для нього одним з найбільших ринків у світі, тому репутаційна шкода в такій ситуації неприпустима.