Про це повідомляє ArXiv.org.

Читайте також: SpaceX вперше у цьому році запускає Falcon 9: відео

У новій роботі група астрономів на чолі з Діаною Драгомір повідомила про відкриття нової екзопланети HD21749b. Науковці виявили нову планету під час аналізу даних, які телескоп зібрав в період з 25 липня по 14 жовтня 2018 року. В подальшому відкриття отримало підтвердження на підставі даних, отриманих приймачами ешелле-спектрографа HARPS на телескопі в Ла-Силья і Planet Finder Spectrograph на одному з Магеланових телескопів.

HD21749b
Характеристики планети HD21749b

HD21749b знаходиться в системі яскравого помаранчевого карлика, розташованого на відстані близько 53 світлових років від Землі в сузір'ї Сітки. Планета має найдовший орбітальний період з трьох планет, відкритих до цих пір телескопом, який становить 36 днів. Оцінка маси для екзопланети становить близько 23,2 маси Землі, а радіус – 2,84 радіуса Землі. Передбачається, що вона відноситься до категорії суб-Нептунів і має щільну атмосферу; рівноважна температура планети оцінюється в 423 градусів Кельвіна.

Крім того, є дані, що вказують на те, що у зірки може бути ще одна екзопланета – TOI 186.02 – з масою 0,7 мас Землі і періодом обертання 7,8 дня. Це, однак, поки не підтверджено.

Що таке TESS? Це космічний телескоп, який позиціонують як часткову заміну телескопа "Кеплер". TESS запустили в космос в квітні 2018 року і він призначений для пошуку нових екзопланет. Апарат оснащений чотирма телескопами з матрицями роздільною здатністю 16,8 мегапікселів, кожен з яких має поле зору 24 на 24 градуси. Раз в 27 днів телескоп змінює зону спостереження і за два роки основної місії створить карту, яка покриває 85% всієї небесної сфери.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно