Нових вакансій дві: месенджер шукає персонального помічника для свого генерального директора Павла Дурова та модераторів контенту. Пропозиції розміщені в офіційному блозі компанії, поповнення якого анонсували під час останнього оновлення додатку.

Цікаво Музиканти просять Spotify не прослуховувати користувачів у реальному часі: невже він збирався

Вимоги та обов'язки для асистента

В обов'язки асистента Дурова будуть входити цілком стандартні завдання:

  • організація поїздок,
  • бронювання транспорту та проживання,
  • ведення календаря Павла Дурова.

Серед вимог, заявлених до кандидатів на цю посаду, є такі:

  • першим пунктом йде високий показник IQ,
  • також вимагається володіння англійською мовою на рівні носія,
  • відмінні усні та письмові комунікативні навички,
  • точність і увага до деталей,
  • базові фінансові навички,
  • обачність і наполегливість.

Подати заявку можна через спеціального бота @jobs_bot в Telegram.

За даними видання The Bell, в анкеті серед іншого запитують про готовність переїхати в іншу країну, "наприклад, в Об'єднані Арабські Емірати або Швейцарію". У першій розташована штаб-квартира Telegram, а до другої компанія збиралася переїжджати у 2019 році, проте цього поки не сталося.

Чого очікують від кандидатів на посаду модератора

У вакансії вказано, що модератори працюють у спеціалізованому програмному забезпеченні, призначеному для ручного сортування контенту відповідно до правил месенджера. Судячи з усього, це не відрізняється від аналогічної практики Facebook, де люди переглядають контент, який публікують користувачі, і якщо той порушує правила, видаляють його з платформи.

Для роботи потрібні:

  • вільне володіння англійською мовою,
  • сильні аналітичні навички,
  • швидка реакція
  • увага до деталей.

Подати заявку можна також через бота @jobs_bot в Telegram. Зробити це потрібно до 23:59 10 травня за дубайським часом.