Іноді дійсно краще один раз показати, ніж десять раз розповісти. Такої точки зору дотримуються в Zoox, одній з найуспішніших компаній з розробки технології безпілотного управління, розповідає Venture Beat.

До теми Французька компанія розробила автономні зарядки для електромобілів: відео

У 2018 році каліфорнійський стартап одним з перших отримав дозвіл від Департаменту транспорту на проведення випробувань робомобілья. Але сухі цифри не завжди здатні переконати скептиків так, як відео.

Тестування робомобіля

Робомобіль гальмує на червоний, виконує лівий поворот на перетині шести доріг і проїжджає через тунель без використання GPS, забирається на крутий пагорб, якими славиться це місто, повертає направо на перехресті, спускається вниз по схилу і здійснює обгін.

За словами директора по машинному зору Zoox Сари Тарік, системи автомобіля виявляють, класифікують і ідентифікують перешкоди і поведінку учасників руху, які не видно на записі. Наприклад, кольори світлофора, трамваї, автобуси, конуси на ремонтованих ділянках дороги, а також відкриті двері автомобілів і різні види тварин. Також система відзначає, чим зайняті пішоходи: чи дивляться вони на телефон, штовхають чи перед собою коляску або їдуть на самокаті.

Відео поїздки робомобіля:

Робота системи Zoox

Заради безпеки Zoox навчила свою систему прийняття рішень бути консервативною – якщо якийсь об'єкт здається їй людиною, навіть якщо повної впевненості немає, вона класифікує його як людину, про всяк випадок. Точність в даному випадку не так важлива, як безпека.

У майбутньому компанія збирається перейти від переоснащених Тойот до створених з нуля робомобілів без водіїв, поява яких Zoox вже анонсувала в минулому. Концепт-арту поки ніхто не бачив, але за описом це буде електромобіль розміром з BMW i3 з камерами і лідарами, чотириколісним кермовим керуванням і здвоєним акумулятором.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно