"Укрзалізниця" удосконалює контактний центр. Ми запустили ще один канал комунікації з пасажирами в Facebook-месенджер", – повідомили в компанії.

Читайте також: Е-посвідчення в Укрзалізниці: пасажири зможуть показувати документи через додаток Дія

Тепер звертатися із запитаннями, зауваженнями та пропозиціями можна до контактного центру Укрзалізниці за номером телефону 0800-50-3111 та шляхом надсилання повідомлення в у Facebook.

У планах Укрзалізниці – розширення каналів комунікації з пасажирами у Viber та Telegram.

"Зараз підтримка клієнтів у соціальній мережі працюватиме в тестовому режимі, згодом плануємо розширити нашу присутність у більшій кількості месенджерів, серед них Viber та Telegram", – повідомили в компанії в коментарі виданню УНІАН.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно