Що шукали

Хімія та інвентар для дому. Цілком очікувано, найпопулярнішою категорією стала побутова хімія та господарський інвентар. Кількість оголошень про продаж зросла на 13%, а унікальних відгуків – в 4,5 рази.

Цікаво Карантин в Україні: як це вплинуло споживання інтернет-трафіку

Спортивні товари. Також зросла популярність товарів для фітнесу. У березні на товари в цій категорії відгукувалися в середньому 6 300 користувачів щодня.

Їжа. У рейтинг найпопулярніших запитів увійшли продукти харчування та товари для краси і здоров'я. У порівнянні зі стартом березня, запитів стало майже в 2 рази більше.

Ігри. Крім того, кількість відгуків на оголошення з продажу настільних ігор виросло на 79%. На 51% більше шукають ігрові приставки.

Що шукали українці в інтернеті

Що шукали українці в інтернеті / OLX

Альтернативний транспорт. Ще один товар, на популярність якого вплинув карантин, це двоколісний транспорт. Метро перестало функціонувати, у маршрутках діють обмеження. Тож цілком очевидно, що українці шукають альтернативні засоби пересування. Попит на велосипеди виріс на 70%, а в категорії мотоцикл – майже на третину.

Товари для саду. При цьому українці таки починають готуватися до весняних робіт. Про це свідчить ріст попиту на товари для дому і саду.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно