Як пише space.com, SWAN летить у бік нашої планети з величезною швидкістю, при цьому нарощуючи свою яскравість.

Цікаво У Росії впав метеорит: користувачі публікують відео

Так, з моменту відкриття яскравість SWAN збільшився з 8 до 5.2 зоряної величини.

Коли і де спостерігати

Неозброєним оком одну із найяскравіших комет за останні роки можна побачити вже зараз. Вона розпочала зближення із Землею 12 травня, наблизившись на відстань 84 мільйонів км.

Однак, перигелію (тобто максимального зближення) вона досягне 27 травня. Саме тоді вона буде найяскравішою, тож її найкраще буде видно із Землі. Після цієї дати комета почне свою подорож із повернення назад.

Краще за нею спостерігати через бінокль або телескоп, хоча її можна побачити і без додаткових засобів. Найкраще її видно із Північної півкулі Землі. Експерти рекомендують спостерігати за кометою у перші години світанку.

Що відомо про SWAN? Її відкрили 25 березня 2020 року. Першим об’єкт помітив Майкл Маттіаццо з Австралії. SWAN – це лише прізвисько, а справжня назва комети – C/2020 F8 (SWAN). Вона складається із газу. SWAN має зеленувате світіння та відкидає хвіст довжиною в 18 мільйонів кілометрів.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно