Нововведення дозволить користувачам із порушеннями слуху звертатися до служби підтримки компанії за допомогою відеочату, одним з учасників якого буде перекладач із жестової мови. Раніше можливість контактувати зі службою підтримки була доступна лише через онлайн-чати.

Цікаво Samsung починає тестування 6G: коли очікувати мережі шостого покоління у широкому доступі

Як на практиці працюватиме ініціатива

  • Онлайн-сервіс із можливістю спілкування жестовою мовою буде активним на офіційному сайті Samsung.com цілодобово, 7 днів на тиждень.
  • Крім фахівця сервісного центру, такий відеочат залучатиме перекладача.
  • Щоб скористатися послугою, потрібно відкрити на сайті розділ “Підтримка” й обрати пункт “Підтримка жестовою мовою”.
  • Увімкнеться відеозв’язок із перекладачем жестової мови УТОГ, який під’єднається до оперативної лінії Контактного центру Samsung і допоможе вирішити питання клієнта.

Ми в Samsung Electronics створюємо інноваційні технології та переосмислюємо досвід користувачів у всьому світі, зокрема, звісно, клієнтів з інвалідністю. Можливість сервісних консультацій жестовою мовою пропонує людям із порушеннями слуху комфортний спосіб, щоб отримати підтримку чи дізнатися різноманітну інформацію про пристрої та послуги Samsung. Ми переконані, що інвалідність не має ставати на заваді повноцінному досвідові, зокрема в спілкуванні зі службами підтримки. Наш спільний проєкт з УТОГ – ще один доказ того, що технології та людяність йдуть пліч-о-пліч,
– зазначила Олена Струтинська, начальниця управління Контактного центру в Samsung Electronics.

Як зазначають у компанії, онлайн-чат залишається на своєму місці: клієнти Samsung й надалі можуть зв’язуватися із сервісними центрами традиційними методами.

Перспективне партнерство прокоментували й в Українському товаристві глухих. В організації переконані: така ініціатива та співпраця з Samsung допоможе клієнтам з порушенням слуху отримати якісну консультацію.

"Безперешкодне спілкування – один із ключових викликів для осіб із порушеннями слуху або нечуючих людей. Ми раді, що технології вирішують це питання, адже люди з вадами слуху також потребують порад стосовно різних пристроїв чи послуг. Через доступне спілкування з жестовою мовою кожна людина отримає максимально якісну інформацію та комунікацію. Увага такої потужної компанії до забезпечення доступності своїх послуг з жестовою мовою – це свідчення важливості всіх користувачів і їхніх рівних можливостей. Перекладачі жестової мови УТОГ охоче долучаться до цієї ініціативи, що долає перепони для людей із порушеннями слуху", – каже Тетяна Кривко, перша заступниця голови УТОГ.