Новий дозвіл надав змогу Nuro управляти службою комерційної доставки – тобто брати гроші з клієнтів – в округах Сан-Матео і Санта-Кларі штату Каліфорнія. Компанія збирається почати роботу в одному місті і використовувати спершу автомобілі Toyota Prius, обладнані системою автономного управління. Потім Nuro планує перейти на робомобіль R2 власного виробництва, розширити мережу партнерів і міст, пише TechCrunch.

Цікаво Чудо-батарея, що подвоїть запас автономності електромобілів, готова до випробувань

Як все працює

Робомобілям компанії дозволено розвивати швидкість не більше 40 км/год і переміщатися тільки при сприятливих погодних умовах дорогами з обмеженням швидкості не більше 55 км/год.

З якого саме міста штату почнеться експансія Nuro, поки невідомо, але у минулому керівництво висловлювало бажання почати діяльність поблизу від штаб-квартири, яка розташована в Маунтін-В'ю.

Видача першого дозволу – значний крок в еволюції автономного транспорту в Каліфорнії. У міру розвитку цієї технології ми продовжимо піклуватися про безпеку дорожнього руху,
– заявив директор DMV Стів Ґордон.

Що відомо про компанію Nuro?

Стартап був заснований у 2016 році інженерами Google Дейвом Фергюсоном і Чжу Цзяцзюнем і через два роки запустив "першу в світі безпілотну доставку" продуктів з супермаркетів мережі Kroger для широкого загалу в одному з міст Арізони.

На початку 2019 розробники маленького робомобіль R1 отримали 940 мільйонів від фонду Vision. А через рік влада США видала компанії дозвіл на випробування мікрофургон без керма на звичайних дорогах.