Tesla оновила угоду, яка з'являється при завантаженні нової beta-версії повного автопілота. З новими правилами компанія хоче отримувати більше інформації про обставини аварій з автопілотом.

Цікаво Люди чекають: попередні замовлення Cybertruck сягають фантастичних 80 мільярдів доларів

Чи можна відмовитись від роботи камер

Як зазначає джерело, якщо відмовитися від угоди, включити повний автопілот не вийде. Таким чином перед користувачем постає вибір: або автопілот, або приватність.

  • У тексті вказується, що запис з камер відеоспостереження в машині буде пов'язаний з ідентифікаційним номером машини.
  • Якщо станеться аварія або виникне її загроза, компанія зможе отримати більше інформації.
  • Це дасть змогу полегшити розслідування інцидентів, провину за яких покладають на автопілот.

На такий крок компанія, ймовірно, пішла через особливу увагу до аварій за участю її автівок. Попри те, що за статистикою електрокари на автопілоті зазнають менше аварій, ніж інші автомобілі, через популярність і публічність компанії та її глави Ілона Маска кожен такий інцидент обговорюють значно прискіпливіше. Крім того, довкола автопілота наразі триває масштабне розслідування Національного управління безпекою руху на трасах у США через 11 аварій: кожна з них особлива тим, що автомобілі Tesla на автопілоті врізалися в автомобілі швидкої допомоги, поліції та інших служб з увімкненими проблисковими маячками.