Суть експерименту

Цікаво: У Китаї робот успішно провів операцію з протезування

Команда розробила інтерактивний голосовий додаток з використанням штучного інтелекту під назвою MyCoachConnect. Його навчили аналізувати й використовувати власні слова пацієнтів під час консультації.

Дослідження тривало протягом 14 місяців, а в експерименті взяли участь 47 осіб з важкими психічними захворюваннями: шизофренія, біполярний розлад та важка депресія.

На "консультації", яка проводилася 1-2 рази в тиждень, робот по телефону ставив людині кілька запитань, "слухав" і записував відповіді. Пацієнти відповідали на такі питання, як: "що ви робили в останні кілька днів", "що було особливо складним в цей період", "які події або ситуації допомагали відчувати себе радісним" і в такому дусі. На кожне питання людина могла відповідати протягом кількох хвилин.


Учасники експерименту почувалися менш самотніми й більш відкритими у спілкуванні з ШІ

Алгоритм MyCoachConnect дуже добре відстежував скарги пацієнтів і в кожному випадку оцінював мінливість стану за темпом мови та манерою спілкування, заявили вчені.
Аналіз штучного інтелекту, на їхню думку, був на рівні з висновками лікаря.

Для пацієнтів такий формат також виявився привабливим. Учасники оцінили простоту системи й зазначили, що спілкування було більш відкритим ніж з лікарем і вони почувалися менш самотніми.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно