Падіння продажів iPhone

Цікаво: В Apple назвали найрозумніший спосіб купити новий iPhone

Загалом, в листопаді продажі iPhone в Піднебесній впали більш ніж на 35%. У період з вересня по листопад зниження поставок склало 7,4%.

Як підсумок – частка Apple на китайському ринку смартфонів знизилася з 7% до 5%, а Huawei захопила рекордні 42% ринку. Як розвиватиметься ситуація далі, поки неясно.

До слова, минулого року ринкова частка Apple в преміальному сегменті ринку смартфонів Китаю скоротилася з 81,2% до 54,6%.

Якщо дивитися на ситуацію більш глобально, то менша кількість продажів Apple означає меншу кількість клієнтів для фірмового магазину додатків та потокового контенту. Перехід на дорожчі телефони китайських брендів також призвів до більшого проникнення цих гаджетів на закордонні ринки. Наприклад, поставки Huawei в Європу стабільно зростали протягом 2019 року.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно