Про це повідомляє Channel For IT.

Читайте також: Samsung представила телевізор Q900R 8K QLED з неймовірною роздільною здатністю

Аналітики звертають увагу на високий попит на телевізійні мультимедійні адаптери, на зразок Amazon Fire TV. Поставки таких ґаджетів в річному обчисленні підскочили більш ніж на чверть (26,8%) і склали більшу частину ринку обладнання для "розумного будинку". Хоча сучасні Smart TV пропонують більшу частину функцій ТВ-приставок, останні продаються все більше за рахунок відсутності програмних оновлень і великої кількості використовуваних в світі телевізорів без підтримки Smart TV.

Наразі на "розумні" телевізори припадає майже 60% від загальної кількості ТВ-пристроїв з мережевою функціональністю,
– повідомили в дослідницькій компанії Strategy Analytics.

На думку аналітиків мережевий доступ до розважального контенту є плацдармом для використання споживачами "розумних будинків". Цифрові медіаадаптери є важливим провідником до екосистемам контенту, а також екосистем споживчого "Інтернету речей" в цілому.

Amazon Fire TV
Amazon Fire TV

За прогнозами експертів Juniper Research, в 2018 році глобальні витрати на системи домашньої автоматизації та моніторингу складуть 12 мільярдів доларів, а до 2023 року вони зростуть до 45 мільярдів доларів. Таким чином, очікується зростання на 260%.

Читайте також: Єдиний у світі: LG показала перший OLED-телевізор з роздільною здатністю 8K

Окрім того, аналітики відзначають, що основні постачальники рішень для "розумного будинку" зосереджені на формуванні власних екосистем, використовуючи в якості основних інструментів партнерські зв'язки. На думку співробітників Juniper Research, зростання ринку прискорить розвиток відкритих екосистем.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно