"Покращення" на собі відчують більше половини користувачів: одних автоматично переведуть на вищі тарифи, іншим – піднімуть абонентську плату на 25-75 гривень, передає "Інтерфакс-Україна".

Читайте також: 13 абонплат за 12 місяців: як повернути свої гроші мобільним користувачам

У компанії наголошують, що це перше суттєве підвищення тарифів компанії за останні два роки і обумовлене економічними факторами.

"В основному це буде зростання на 25-30 гривень. І тільки в деяких – від 40 до 75 гривень. Lifecell пропонує різні тарифи за ціною і наповненню, що враховують профіль абонента. Хочемо зазначити, що у споживчому кошику витрати на мобільний зв'язок продовжують залишатися дуже низькими в порівнянні з іншими витратами, зокрема, громадський транспорт, продукти харчування, комунальні платежі, бензин тощо. В Україні все ще одні з найнижчих в світі рівень цін на мобільний зв'язок. Але якість зв'язку і мобільного інтернету не дуже поступається багатьом європейським столицям, а іноді навіть і краще. І точно значно дешевше. І при цьому інвестиції в розвиток інфраструктури стрімко росли в останні роки, починаючи з появи 3G в країні і до запуску LTE ", – зазначив оператор.

Зміни набуть чинності 12 грудня. Всіх абонентів, на яких розповсюджуватметься зміна тарифних планів або підвищення абонентської плати, повідомлять про це в смс-повідомленнях.

Зазначимо, що lifecell в січні-вересні 2018 року збільшив чистий збиток на 76% – до 570,5 мільйонів гривень в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Разом з тим, дохід компанії за дев'ять місяців зріс на 6,8% – до 3,852 мільярда гривень.