• Ґаджети
  • Смартфони
  • Інтернет
  • Побутова техніка
  • Штучний інтелект
  • Космос
  • Ігри
  • ІТ-бізнес
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Showbiz
  • Здоров'я
  • Спорт
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
  • Київ
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Ґаджети
  • Смартфони
  • Інтернет
  • Побутова техніка
  • Штучний інтелект
  • Космос
  • Ігри
  • ІТ-бізнес

Окей, продано: як у Viber можна розвивати електронну комерцію

28 липня 2019 , 22:09 - Читать новость на русском
Як електронну комерцію можна розвивати у месенджерах
Як електронну комерцію можна розвивати у месенджерах / Фото/прес-служба Viber

Месенджери все більше стають частиною життя людей, спрощуючи не лише спілкування між собою, а й ведення бізнесу, перетворюючи користувачів на потенційних клієнтів компаній. Так, месенджери можна використовувати для онлайн-просування товарів і стимулювання продажу, пошуку нових клієнтів і налагодження комунікації зі споживачами тощо.

Як месенджери допомагають розвивати сферу e-commerce, і чим вони будуть корисні в майбутньому на прикладі месенджера Viber, розповіла PR-директор Viber в регіоні, де входить Україні,  Яна Рожкова.

Цікаво: Viber незабаром зазнає суттєвих змін, – директор з продажів месенджера

За її словами, за останні роки Viber використовує досвід Rakuten (своєї материнської компанії), розвиваючи мобільну комерцію і тестуючи нові функції. Це перспективний напрямок, адже сегмент онлайн-торгівлі зростає в усьому світі.

Viber

Яна Рожкова

Зараз близько 20-25% глобального прибутку Viber припадає саме на e-commerce, третина – на рекламу (наприклад, різні нативні формати і бізнес-повідомлення) та третина – на телеком-сервіси.

Отож, в майбутньому користувач буде отримувати в додатку для обміну повідомленнями все, що раніше доводилося шукати на різних сайтах. Частина нововведень вже дають змогу користуватися месенджерами як мультифункціональною платформою.

Опитування для користувачів

На початку цього року Viber запустив нову функцію – опитування. Їх можна створювати в групових чатах і спільнотах та включати до десяти варіантів відповідей. Результати оновлюються в режимі реального часу. У чатах – голосування відкрите, а в спільнотах – анонімне. У групових чатах додати опитування може будь-який учасник, а в спільнотах – адміністратори та супер-адміністратори.

За допомогою цієї функції можна визначити рівень зацікавлення споживачів щодо продуктів і послуг брендів у спільнотах, учасниками яких вони є. Так можна дізнатися, що клієнтам сподобалося в сервісі, а що потрібно переробити, лінійку якої продукції краще збільшити у виробництві, а яку зменшити тощо.

Viber

Опитування у Viber

"Клавіатура для шопінгу"

Зовсім нещодавно в США, Великобританії та Росії, Viber додав функцію онлайн каталогу прямо в додатку. У головному меню з'явилася кнопка "Viber-каталог", яка відкриває спеціальну "клавіатуру для шопінгу".

За допомогою цієї функції користувачі зможуть переглядати товари від партнерів Viber, не виходячи з чату, а також ділитися ними з друзями, колегами або близькими. Після вибору товару, який сподобався, користувач перенаправляється на сторінку здійснення покупки.

Читайте також: Власник Rakuten Viber допоможе Зеленському із проектом Держава в смартфоні

"Клавіатура для шопінгу" містить список доступних товарів від компаній-партнерів. Так, з месенджером вже співпрацюють бренди Macy's, Saks Fifth Avenue, Asos. У майбутньому доступних магазинів стане ще більше.

Додаток забезпечить повну конфіденційність покупок користувачів. Пересилати товари можна, не побоюючись витоку: ні магазини, ні сам Viber, ні будь-які треті особи не мають доступу до повідомлень у чатах.

Чат-боти

Чат-боти є дуже зручними для використання в онлайн-торгівлі, оскільки автоматизують найпростіші дії та клієнтські запити. Боти спрощують процес комунікації не тільки для користувачів, але і для компаній. Наприклад, знижують навантаження на колл-центри. Так, в Україні їх використовують найрізноманітніші бізнеси: від банків до шоу-бізнесу, а також державні компанії.

Банкінг

Банки активно користуються можливостями, які створюють програми для дзвінків і обміну повідомленнями. Банкінг в месенджерах - це важливий тренд на ринку e-commerce, який дає змогу крім безпосередньої комунікації з клієнтами, ще й проводити там фінансові операції. Так, в Україні чат-ботами користуються ПУМБ, ПриватБанк та Райффайзен Банк Аваль. У банків вкрай високі стандарти безпеки, а, відповідно, і вимоги до захисту клієнтських даних у Viber.

Клієнти банків можуть самостійно в будь-який час отримати інформацію про рух коштів, дізнатися суму мінімального платежу по карті і суму до повного погашення, суму останнього зарахованого та наступного платежу по кредиту, оформити карти для виплат тощо.

Власна криптовалюта

Влітку 2018 вперше зайшла мова про створення криптовалюти Rakuten Coin на основі технології блокчейн та діючої програми лояльності Rakuten Super Points.

Мета проекту – збільшити мережу роздрібної та оптової торгівлі за рахунок міжнародних транзакцій і уникнути комісій. Так, голова напрямку електронної комерції Viber Зефрін Ласкер недавно повідомив, що її запуск планують до кінця цього року і він буде глобальним.

В епоху e-commerce месенджери вже є каталізаторами між продавцями і покупцями, забезпечують більше зручностей для суспільства через проведення особистих комунікацій з клієнтами.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

google news logo

Читайте 24 канал в Google News

Техно Новини Техно IT-бізнес Viber

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • Гейтс розповів, що віддає перевагу Android-смартфонам
      26 лютого , 10:26

      Гейтс розповів, що віддає перевагу Android-смартфонам

    • NASA опублікувало першу панораму Марса і майже 6000 фото з Perseverance
      25 лютого , 22:05

      NASA опублікувало першу панораму Марса і майже 6000 фото з Perseverance

    • Глобальний збій у Facebook та Instagram: користувачі не можуть відправляти повідомлення
      25 лютого , 18:40

      Глобальний збій у Facebook та Instagram: користувачі не можуть відправляти повідомлення

    Останні Новини
    • Китайські вчені показали, що привіз з Місяця зонд "Чан'є-5"
      Китайські вчені показали, що привіз з Місяця зонд "Чан'є-5"
      22:15
    • Гарнітура Cognixion ONE з нейроінтерфейсом вийде на ринок до кінця року
      Гарнітура Cognixion ONE з нейроінтерфейсом вийде на ринок до кінця року
      18:05
    • SpaceX застосує морський космодром в проєкті Starship до кінця року
      SpaceX застосує морський космодром в проєкті Starship до кінця року
      16:03
    Більше новин
    Публікації
    Неандертальців могло знищити магнітне поле: вчені припускають, що цей жах може повторитися
    26 лютого , 06:20 Неандертальців могло знищити магнітне поле: вчені припускають, що цей жах може повторитися
    Іванна Кутнів
    NASA вперше опублікувало звук з Марса і показало відео посадки марсохода Perseverance
    23 лютого , 17:03 NASA вперше опублікувало звук з Марса і показало відео посадки марсохода Perseverance
    Михайло Года
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Showbiz
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук