Як пише CNN, до нової функції вже долучились 20 брендів, серед яких:
- Nike
- H&M
- Kylie Cosmetics
- Warby Parker
- Zara
Читайте також: Збій у Facebook підняв трафік Pornhub
Наступного тижня до цієї функції долучаються ще більше брендів. Компанії можуть додавати теги до товарів. Користувачі одразу можуть отримати інформацію про продукти: вартість, розміри, матеріали тощо.
Чому це вигідно. Для продавців важливо, щоб покупки відбувались безпосередньо у соцмережі, адже це зменшує конверсію і дає більше приводів засумніватися в доцільності витрат.
Самівиробники мають додати окрему опцію "Оформити замовлення в Instagram", після додавання персональних і банківських даних, придбати вподобану річ можна буде дуже швидко.
Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно