Найпопулярніші виробники TWS-навушників

Цікаво: 9 дивних продуктів Xiaomi, про які ви могли не знати

Представлені у вересні 2016 року AirPods, які, по суті, стали родоначальниками TWS-гарнітур, займають 54,4% ринку. За результатами 2019 року, Apple реалізувала близько 58,7 мільйона фірмових пристроїв різних ревізій, повідомляє Android Central.

Що таке TWS-навушники? Це повністю бездротові навушники-вкладиші. TWS означає True Wireless Stereo. Кожен навушник представляє собою автономний пристрій, який зв'язується з "напарником" і програвачем по Bluetooth. Роз'ємів на них немає, заряджаються від футляра, в якому продаються.

На другому рядку рейтингу – Xiaomi, що займає 8,5% ринку бездротових навушників і продала близько 9,1 мільйона ґаджетів.

Замикає трійку компаній, чиї TWS-навушники користуються найбільшою популярністю в світі, південнокорейська Samsung. На неї припадає частка в 6,9% ринку і 7,4 мільйона проданих пристроїв за 2019 рік.

Прогнози

За підрахунками аналітиків, за наступні п'ять років ринок TWS-навушників розростеться до щорічних обсягів продажів в 1,2 мільярда штук. Для порівняння, в 2019 році продали близько 170 мільйонів повністю бездротових гарнітур.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно