На офіційному сайті місії йдеться, що кілька днів тому завершилося перекачування зібраних за два польоти даних.

Читайте також: Зорепад Персеїди в Україні 2019: коли можна побачити

Деталі про місію. Перша "поїздка" відбулася влітку-восени 2018 року, а друга – в квітні 2019 року. Злітати до Сонця двічі потрібно з тої причини, що телекомунікаційна система Parker Solar Probe, як виявилося, працює краще, ніж передбачалося: вона може зібрати і передати набагато більше інформації про зірку, ніж розраховували дослідники.

Так і вийшло: в цілому апарат відправив 22 ГБ даних – вдвічі більше, ніж передбачалося. Вражаючі результати надихнули астрономів продовжити вивчення Сонця.

Знімок, зроблений зондом Parker Solar Probe всередині сонячної корони в 2018 році. Найяскравіша точка – Юпітер

Майбутнє місії. Очікується, що до 15 серпня зонд пошле на Землю ще 25 ГБ додаткової інформації. Поки, на жаль, дослідники не планують публікувати її у відкритих джерелах – це вони зроблять лише в кінці 2019 року.

До слова, на той момент Parker Solar Probe встигне зробити третій із запланованих п'яти обльотів світила: "вояж" стартує 27 серпня, а наблизиться апарат до Сонця вже до 1 вересня.

Астрономи розраховують, що отримана за допомогою зонда Parker Solar Probe інформація допоможе їм розгадати одні з найбільш інтригуючих таємниць Сонця.

Що відомо про зонд Parker Solar Probe? Він названий на честь астронома Юджина Паркера. На його борту знаходиться карта пам'яті з фотографіями вченого і копія його дослідницької роботи від 1958 року, в якій той зробив важливі припущення про Сонце. Головна мета місії зонда – дослідити корону Сонця.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно