Історія знає два серійні надзвукові пасажирські літаки: радянський Ту-144 та англо-французький "Конкорд". Обидва показали, що надзвуковий пасажирський політ – ідея не дуже вдала. Ту-144 був проблемним та ненадійним. "Конкорд" перебував в експлуатації 27 років, проте був збитковим – проєкт закрили у 2003 році. Основні причини того, що перевагу надають класичним літакам, а не надзвуковим – складність експлуатації та дорожнеча.

Цікаво Huawei та Viber розширять партнерство після успіху месенджера в AppGallery

AS2
Рендер суперджета AS2 / Фото Aerion Supersonic

Через що зупинили проєкт надзвукових літаків Aerion Supersonic

Проблеми були ті самі, що і завжди: складність в побудові та дорожнеча проєкту.

Та, якщо компанія готова була подолати проблеми складності, то недостатня фінансова база таки погубила задум.

Цікаво Літак Virgin Galactic VSS Unity здійснив успішний пілотований космічний політ

Раптова зупинка проєкту сталася всього через два місяці після того, як компанія оприлюднила плани з створенню комерційного авіалайнера AS3 на 50 пасажирів. На момент краху, 21 травня 2021 року, у компанії було 93 замовлення на AS2. Ціна одного суперджета складала 120 мільйонів доларів.

Виявилось, що Aerion Supersonic не має необхідної суми, щоб сертифікувати суперджет для польотів та ввести його в експлуатацію. У зв'язку з цим компанія зобов'язується повернути кошти, які були їй виплачені за попередні замовлення AS2.

Чи буде Aerion Supersonic намагатися відродити проєкт в майбутньому – невідомо.