• Ґаджети
  • Смартфони
  • Інтернет
  • Побутова техніка
  • Штучний інтелект
  • Космос
  • Ігри
  • ІТ-бізнес
  • Більше
  • укр
  • рус
  • Новини
  • Економіка
  • Showbiz
  • Здоров'я
  • Спорт
  • Освіта
  • Travel
  • Фінанси
  • Life
  • Смачно
  • Київ
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
  • Ґаджети
  • Смартфони
  • Інтернет
  • Побутова техніка
  • Штучний інтелект
  • Космос
  • Ігри
  • ІТ-бізнес

Microsoft, Intel, Arm, Adobe, BBC і Truepic об'єднуються для боротьби з фейками

23 лютого 2021 , 11:09 - Читать новость на русском
Microsoft, Intel, Arm, Adobe і BBC об'єднуються для боротьби з фейками
Microsoft, Intel, Arm, Adobe, BBC і Truepic об'єднуються для боротьби з фейками / Mohammad Rezaie/unsplash

Компанія Microsoft, а також кілька інших технологічний гігантів і медійних організацій оголосили про створення коаліції C2PA – Coalition for Content Provenance and Authenticity. Ціль її існування – боротьба з поширенням фейкових новин у мережі. Крім Microsoft на боротьбу з дезінформацією в інтернеті підписалися Adobe, Arm, BBC, Intel і Truepic.

Джерело:

WindowsCentral

Коаліція бачить своїм завданням розробку засобів визначення фейків і правил використання контенту, які дозволять відстежити джерела зображень, відео, документів, а також різних аудіоматеріалів.

Цікаво Chrome для Windows і Android буде споживати менше оперативної пам'яті

Нові фейки та боротьба з ними

Як вказує ресурс Windows Central, на тлі історичної висадки нового марсохода Perseverance на поверхню Марса в мережі опублікували фейкове відео з його пересуванням по планеті, що супроводжується звуковими ефектами. На фейк вказує відразу кілька фактів, одним з яких є те, що NASA ще не давало команди новому марсоходу почати дослідження. Незважаючи на очевидну дезінформацію, ролик набрав понад 17 мільйонів переглядів. Оригінал відео вже видалений, проте копію фейкового ролика поширюють по інших інформаційних каналах.

Microsoft повідомила в офіційному блозі, про плани працювати спільно над боротьбою з дезінформацією:

Члени організації C2PA займуться розробкою засобів для визначення джерел походження контенту в різних форматах. Це дозволить видавцям, творцям і споживачам цифрового контенту відстежити як ті чи інші зображення, відео, аудіо або документи створювалися, зберігалися й еволюціонували,
– сказали у компанії.

C2PA буде використовувати відкритий стандарт роботи, який може бути використаний будь-якою онлайн-платформою. Деякі учасники організації вже розробили власні засоби для визначення фейкової інформації. Наприклад, Adobe в рамках ініціативи Content Authenticity Initiative створила інструмент для обмеження поширення відредагованих фотографій, що видаються за справжні. BBC очолює ініціативу Project Origin по боротьбі з дезінформацією. Truepic є платформою з різними інструментами верифікації автентичності фотографій.

Суть коаліції C2PA полягає в об'єднанні окремих інструментів і їх ефективному використанні проти поширення неправдивої інформації.

Автор: Олександр Гайдамашко
google news logo

Читайте 24 канал в Google News

Техно Новини Техно Microsoft Інтернет Adobe Intel

показати всі приховати

Поділитися новиною

    Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
    Головні новини
    • Гейтс розповів, що віддає перевагу Android-смартфонам
      26 лютого , 10:26

      Гейтс розповів, що віддає перевагу Android-смартфонам

    • NASA опублікувало першу панораму Марса і майже 6000 фото з Perseverance
      25 лютого , 22:05

      NASA опублікувало першу панораму Марса і майже 6000 фото з Perseverance

    • Глобальний збій у Facebook та Instagram: користувачі не можуть відправляти повідомлення
      25 лютого , 18:40

      Глобальний збій у Facebook та Instagram: користувачі не можуть відправляти повідомлення

    Останні Новини
    • Зонд Parker Solar Probe показав фантастичне фото Венери
      Зонд Parker Solar Probe показав фантастичне фото Венери
      08:08
    • Китайські вчені показали, що привіз з Місяця зонд "Чан'є-5"
      Китайські вчені показали, що привіз з Місяця зонд "Чан'є-5"
      22:15
    • Гарнітура Cognixion ONE з нейроінтерфейсом вийде на ринок до кінця року
      Гарнітура Cognixion ONE з нейроінтерфейсом вийде на ринок до кінця року
      18:05
    Більше новин
    Публікації
    Неандертальців могло знищити магнітне поле: вчені припускають, що цей жах може повторитися
    26 лютого , 06:20 Неандертальців могло знищити магнітне поле: вчені припускають, що цей жах може повторитися
    Іванна Кутнів
    NASA вперше опублікувало звук з Марса і показало відео посадки марсохода Perseverance
    23 лютого , 17:03 NASA вперше опублікувало звук з Марса і показало відео посадки марсохода Perseverance
    Михайло Года
    E-mail редакції news24@24tv.com.ua
    • instagram
    • facebook
    • twitter
    • rss
    • telegram
    • Новини
    • Економіка
    • Showbiz
    • Здоров'я
    • Спорт
    • Освіта
    • Travel
    • Фінанси
    • Life
    • Смачно
    • Київ
    • Львів
    • Дім
    • Ідеї
    • Агро
    • Інновації
    • Men
    • Нерухомість
    • Збірна
    • Актив
    • Корисно
    • Розваги
    • Games
    • Інвестиції
    • Дизайн
    • Покер
    • Auto
    • Сім'я
    • Likar
    • Новини здоров'я
    • Радіо
    • Краса
    • Кіно
    • Lifestyle
    • Fashion
    • Традиції
    • Pets
    • Бізнес
    news24@24tv.com.ua
    • Редакція сайту
    • Про нас
    • Редакційна політика
    • Про телеканал
    • Телеведучі
    • Відеоблогери 24
    • Технічна інформація
    • Архів
    • Правила користування сайтом
    • Політика конфіденційності
    • Рекламодавцям
    • Вакансії
    • Контакти
    • Структура власності
    Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

    Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

    Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

    Made by
    Залиште відгук