Елементи дизайну цієї машини Daimler показує вже не вперше, і отримані під час створення VISION EQXX напрацювання повинні сприяти вдосконаленню серійних електромобілів. Зокрема, коефіцієнт аеродинамічного опору, який у серійного EQS зараз досягає рекордних 0,2, у разі нового концепту повинен додатково покращитися.

Не пропустіть Люди чекають: попередні замовлення Cybertruck сягають фантастичних 80 мільярдів доларів

Унікальний дизайн VISION EQXX

Нове зображення VISION EQXX з фрагментом капота, передніх крил і лобового скла дає змогу переконатися, що машина дійсно отримає обтічні форми, що сприяють економному витрачанню заряду тягової батареї.

  • Сама батарея повинна збільшити щільність зберігання заряду на 20% у порівнянні з тим самим EQS.
  • Компактний електромобіль VISION EQXX повинен без підзарядки проїжджати до 1000 кілометрів у реальних умовах експлуатації.
  • Витрата енергії на 100 кілометрів має вимірюватися одиницями кВт-год.

Якщо врахувати, що зараз найефективнішим електромобілем на європейському ринку за цим показником офіційно є задньопривідна версія Tesla Model 3, у якої витрата становить 14 кВт-год на 100 кілометрів шляху, то Mercedes-Benz має зробити чимало, щоб опустити це значення нижче ніж 10 кВт-год на 100 кілометрів.

Читайте не сайті Без керма та педалей: Apple може випустити безпілотний автомобіль у 2025 році

Доля концепту

Очевидно, що VISION EQXX у незмінному вигляді не піде у серію, але випробувані на ньому технічні рішення Mercedes-Benz реалізує в інших своїх електромобілях. До кінця десятиліття виробник планує відмовитися від випуску нових машин із двигунами внутрішнього згоряння.