Користувач виклав у своєму мікроблозі кілька фотографій свого смартфона та пропаленого покривала. Все це стало наслідком вибуху, який трапився у момент, коли смартфон перебував на зарядці.

Важливо Небезпека у кишені: чому смартфони вибухають і як цього уникнути

Фото смартфону та покривала після вибуху

@Ammybhardwaj13 зажадав у Poco, щоб йому замінили зламаний пристрій, інакше він подасть на компанію до суду.

Реакція компанії Xiaomi

Представники бренду у коментарях до публікації відзначили, що їм "шкода", а також нагадали про декілька етапів перевірки якості на заводах.

У компанії пообіцяли розібратися в ситуації. Згодом стало відомо, що пристрій відремонтували в неавторизованому сервісному центрі, в якому LCM (рідкокристалічний модуль) було замінено на дублюючу деталь. Водночас компанія надала клієнту новий пристрій.

У "Mi Індія" є мережа післяпродажного обслуговування, що складається з 2000+ авторизованих сервісних центрів Xiaomi, які невпинно працюють, щоб забезпечити цілодобову підтримку наших Mi фанів і клієнтів. Ми просимо наших клієнтів утримуватися від самостійного відкриття своїх пристроїв і в разі необхідності відвідати наші авторизовані сервісні центри,
– відповіли у компанії Xiaomi.