Про це повідомляє tehnot.com.

Так, компанія підготувала серію рекламних оголошень, де копірайтерів замінив штучний інтелект. Він, начебто, написав сценарій та озвучив ролик. Хоча насправді це зробили люди.

Читайте також: До 2025 року половину робочих місць заберуть роботи, – аналітики

Так у відео з рекламою сендвіча Whopper закадровий голос каже: "Котлета просмажена — прямо як ти", "Салат свіжий — прямо як ти". Все завершується слоганом — "Whopper, замов себе".

Реклама сендвіча Whopper: відео

В іншій рекламі про курячий сендвіч закадровий голос перераховує інгредієнти: "Курка зроблена з курки, і щедрий шар майонезу для хорошого сну". Наприкінці відео бачимо гасло: "На смак як птах".

Реклама курячого сендвіча від Burger King: відео

Не варто з головою занурюватися у море технологічних інновацій та модних слів, забуваючи про дійсно важливе — це ідея. Штучний інтелект не створить відмінну творчу ідею, що надходить від справжньої людини", – прокоментував ролики глава маркетингу Burger King Марсело Паскоа.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно