Анонімні джерела видання The Wall Street Journal стверджують, що Цукерберг настільки обурений коментарями Тіма Кука та новою політикою конфіденційності iOS, що сказав своїм помічникам і членам команди, що Facebook повинна "зробити боляче" Apple. Засновник соціальної мережі назвав Apple все більш серйозною загрозою для компанії та звинуватив купертинівців у втручанні в роботу додатку.

Цікаво Microsoft цікавилась покупкою соціального фотохостингу Pinterest

Ворожнеча продовжується

Все почалося з того, що Тім Кук на конференції "Комп'ютери, конфіденційність і захист даних" натякнув, що бізнес-модель найбільшої соціальної мережі, заснована на максимальному залученні користувачів, веде до зростання роздробленості й насильства. Він засудив роль Facebook у протестах 6 січня із захопленням Капітолію, звинувативши алгоритми соціальних мереж у поширенні теорій змови.

У відповідь на це, Цекерберг нібито й дав таку вказівку – "зробити боляче" Apple. Як саме цього повинні досягти, не відомо.

Раніше, у грудні, Facebook запустила рекламу в популярних американських журналах з критикою нових правил Apple, які змусять додатки в App Store запитувати дозвіл користувача на відстеження його активності в сторонніх додатках і сайтах. Facebook запевняє, що Apple завдасть шкоди малому бізнесу, який покладається на цільову рекламу, отриману в результаті дій відстеження людей.

Незважаючи на це, в заяві, зробленій The Wall Street Journal, прессекретар Facebook Дані Левер спростувала існування особистої ворожнечі між керівниками: за її словами, напруженість обумовлена турботою про майбутнє безплатного інтернету. Вона повторила попередні заяви Facebook про те, що вимога Apple не ставить за мету збереження конфіденційності користувачів, а спрямована на збільшення прибутку і є антиконкурентною поведінкою.

Apple запланувала оновлення у правилах конфіденційності на "ранню весну", і Facebook, схоже, визнала поразку в спробі перешкодити їх впровадженню. Додатки можуть вільно повідомляти користувачам, що збираються відстежувати їх.