LinkedIn готова запустити новий сервіс вже до кінця 2021 року. Таким чином компанія знайде нове джерело доходів.

До теми Скільки заробляють програмісти в Європі і на якому місці українці

Мета нового проєкту

Як пояснили у компанії, вони побачили тенденцію зростання ринку фрілансерів. Тут є дві причини – ріст віддаленої роботи, а також пошук підробітку фрілансерами, щоб збільшити свій дохід під час пандемії. Таким чином, компанія хоче стати частиною маленького, але перспективного ринку.

Сервіс Marketplaces має скласти конкуренцію двом великим гравцям на ринку: Upwork і Fiverr.

Цікаво, що у LinkedIn вже є схожий сервіс під назвою ProFinder. Однак Marketplaces матиме більший набір функцій.

  • Зокрема тут можна буде не тільки ознайомитися з пропозицією, але й виконати операцію одразу на майданчику. Найімовірніше, LinkedIn буде отримувати комісію.
  • Також прибуток приноситиму фрілансери, які будуть платити за промо свого профілю і своїх послуг. Це стане ще одним способом привернути на платформу LinkedIn тих, хто раніше її не використав.