У чому справа

Небезпека несправності виявлена в механізмі кермового управління, а саме в поворотному кулаку, що у випадках екстремального керування може призвести до аварії.

Не пропустіть Допомога на відстані: яким має бути сучасне обслуговування клієнтів

Відкликання зачепить 21 599 електромобілів Tesla. Усі вони зібрані за перші 10 місяців цього року. Це не перший і навряд чи останній випадок коли електромобілі цього американського виробника стикаються з проблемами якості. Наприклад, ще влітку цього року 285 тисяч випущених у Китаї машин Tesla довелося через сервісні служби "лікувати" від проблем з круїз-контролем. Подібні події відлякують китайських автолюбителів від покупки електромобілів Tesla, чому також сприяє зростання якості електромобілів місцевих марок.

Американська Tesla продовжує залишатися безумовним лідером у Китаї та ще у вересні випереджала свого найближчого конкурента у пропорції п'ять до одного. Але китайці не сидять склавши руки. З вересня китайські вітчизняні гравці ринку електромобілів компанії NIO, Xpeng та Li Auto активізували роботу, і кожен з них повідомив про рекордну кількість постачань у листопаді.

Tesla не публікує щомісячних даних про постачання електромобілів на китайський ринок. За даними Китайської асоціації легкових автомобілів (CPCA), у вересні на піку продажів вона поставила в Китай понад 56 000 автомобілів, що вдвічі перевищує загальний обсяг постачання NIO, Xpeng та Li Auto.

Однак у жовтні з 54 391 автомобіля, що зійшов з конвеєра заводу Tesla у Шанхаї, лише 13 725 було поставлено покупцям на материковому Китаї. Інакше висловлюючись, китайські автолюбителі перестали виділяти Tesla на тлі місцевих брендів преміального класу. І чим частіше будуть випадки відкликання електромобілів компанії, тим менше їм віддаватимуть перевагу.