Космос

Екзопланети: як та для чого людство шукає світи схожі на Землю
15 трав
13:00
Сонячна система заповнена великими та маленькими тілами. Планети, супутники, астероїди, комети, дрібне каміння, пил. Ми розуміємо, що все це має бути біля інших зірок. Але як це побачити? У день Астрономії ми вирішили розповісти вам, як люди шукають у Всесвіті планети схожі на Землю.
Останній політ людини до телескопа Hubble: місія шаттла Atlantis
13 трав
20:04
П'ятий політ до телескопу Hubble з метою технічного обслуговування став останнім. Більше людство не бачило телескоп так близько. Місії космічних човників дозволили космічному телескопу працювати на благо науки до нашого часу. А фотографії, зроблені астронавтами, бережуть пам'ять про ті вражаючі дні.
E-mail редакціїnews24@24tv.com.ua
Ми керуємося нормами Закону України “Про рекламу” та власною комерційною політикою. Всі комерційні рекламні матеріали позначені словами “Спецпроєкт“, “Партнерський матеріал“, “Експерт“, “Позиція” й відокремлені від журналістських інформаційних матеріалів 24tv.ua. За достовірність та зміст реклами відповідальність несе рекламодавець.

Інтернет-виданням дозволяється безкоштовно використовувати цитати (короткі уривки) в обсязі не більше 25 % від обсягу статті (інформації), розміщеної на сайтах Компанії, за умови відкритого гіперпосилання та згадки першоджерела не нижче першого абзацу. Для друкованих видань передрук матеріалів Компанії дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди редактора. Для мобільних додатків та SmartTV використання матеріалів дозволяється на платній основі та лише за письмової згоди Компанії.

Усі права захищені. © 2005—2021, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»

24 Канал – портал для людей, які прагнуть знати всі останні новини на сьогодні. Тут ви знайдете важливі події онлайн, цікаві опитування, конструктивну аналітику, думки експертів, інфографіки та найсвіжіші новини. Наші журналісти зроблять усе, аби свіжі новини надходили до вас якнайшвидше, і допоможуть вам розібратися у незрозумілих ситуаціях в країні та світі. Новини 24 – це не лише суха інформація, а портал новин із розумною дозою гумору та іронії, які виявляються в карикатурах, мемах, оглядах соцмереж.