Про це Google повідомила у своєму блозі.

Читайте також: Lenovo Smart Clock: представили "розумний" годинник із підтримкою Google Assistant

У список небажаної реклами входять спливаючі вікна, автовідтворення відео зі звуком, великі вікна реклами в підвальній частині сторінки та інші.

Види небажаної реклами
Види небажаної реклами

Google вже тривалий час веде боротьбу з небажаною, на їхню думку, рекламою. Вперше про це компанія заговорила ще у лютому 2018 року, коли браузер Chrome почав тестувати блокувальник реклами в Північній Америці і Європі.

У листопаді 2018 року компанія заявила, що буде блокувати рекламу на всіх сайтах з вкрай нав'язливими оголошеннями, якщо вони не вживатимуть заходів щодо цього протягом 30 днів з моменту повідомлення. За заявою старшого директора з продукції Chrome Бена Гелбрейта, тестовий запуск блокувальника призвів до масових поліпшень в інтернеті.

Станом на 1 січня 2019 року дві третини всіх сайтів, які колись не відповідали стандартам правильної реклами, зараз виправили свої алгоритми й знаходяться у хорошому стані,
– запевнив Бен Гелбрейт.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно