Сімранпал Сінгх скористався нагодою і купив смартфон за ціною нижчою, ніж зазвичай. При цьому він обрав опцію доставки Open Box Delivery – коли кур'єр відкриває посилку сам на очах клієнта. Саме це й врятувало від втрати грошей.

Цікаво Новітню фінську установку для опріснення морської води вже тестують у Кенії: що відомо

Мило замість iPhone 12

Коли коробку відкрили, у ній, замість iPhone 12, лежало два шматки мила. Звісно ж, Сімранпал відмовився від отримання товару і звернувся до служби підтримки. Та в результаті визнала замовлення "невдалим" і скасувала його.

Ошуканий клієнт розмістив відео в інтернеті, після чого стало відомо, що це не єдиний випадок.

Процес розпакування смартфона: відео

Смартфон коштував 675 доларів. Магазин повністю компенсував витрати.

Чи замовляв Сімранпал Сінгх ще один iPhone у цьому ж магазині, невідомо.