Якщо вірити китайським джерелам, прототип нового двигуна недавно пройшов статичні вогневі випробування – четверті з восьми необхідних, SCMP.

Не пропустіть Європейське космічне агенство розкрило подробиці будівництва європейського модуля Lunar Gateway

Детальніше про новий китайський двигун

Сучасний двигун для важких китайських ракет-носіїв – YF-77 – базується на газогенераторі, який неефективно витрачає паливо, що вкрай небажано для тривалих перельотів. Модернізований двигун, який поки не має назви, отримає ступеневий цикл згоряння, в якому паливо згорає поступово та повністю.

В останніх вогневих випробуваннях прототип двигуна пропрацював 500 секунд – це час повного робочого циклу двигуна для польотної місії. Це були четверті за рахунком випробування нового двигуна. Але для початку його масового виробництва необхідно провести ще три вогневих випробування.

Новий твердопаливний двигун

Паралельно для оптимізації космічних стартів у Китаї випробовуються найпотужніші твердопаливні двигуни. Повідомляється, що 30 грудня пройшли статичні вогневі випробування твердопаливного ракетного двигуна, які тривали понад 130 секунд. Діаметр двигуна становить 3,2 метра, а вантажність – 260 тонн. Двигун "трирівневий", так що паливне навантаження може регулюватися відповідно до вимог місії.