Вперше про тестування нового ідентифікатора повідомило видання Financial Times з посиланням на свої джерела, знайомі з подіями, що відбуваються всередині компаній ByteDance і Tencent. Останні є членами CAA.

Цікаво Нас обманули: рекорд найдешевшого і швидкого флагмана на Snapdragon 888 виявився підробкою

Як це працює

Нова технологія називається CAID. Вона буде аналогом тієї системи визначення особливостей поведінки користувачів, яка діє сьогодні, і так само формуватиме на їх основі рекламні оголошення. На останню поширюються нові правила Apple, а нова технологія не підпадає під обмеження.

  • Раніше аналіз і збір даних відбувався без відома користувачів, а нова ініціатива Apple покликана покласти цьому край.
  • Згідно з новими правилами, всі розробники, які публікують свої додатки в App Store, повинні вказувати, збір яких даних здійснює додаток.
  • Користувачі ж отримають можливість згоди на надання як всіх даних, так і лише окремих категорій.
  • Подібний крок, як вважають деякі компанії та аналітики, особливо Facebook, може серйозно вдарити по доходах рекламного ринку.

На тлі цього китайці якраз і задумали технологію, щоб обійти обмеження.

Як зазначає Financial Times, Apple навряд чи буде робити які-небудь радикальні кроки для припинення роботи CAID. Причиною тому є тісні зв'язки CAA з китайською владою. Початок боротьби з нею може привести до конфлікту з партією і навіть до видалення Apple китайського ринку. Компанія отримує в Китаї колосальні прибутки, тому подібні ризики для неї будуть невигідними. Ймовірно, Apple зробить виняток і ніяких дій щодо CAID не буде.

Поки незрозуміло, чи буде ця технологія застосовуватися тільки на території Китаю, чи її використання можливе і за межами країни.