У розробці стандарту брали участь компанії EHang, JD.com і ZTO Express. Перша вже має досвід експлуатації вантажних дронів. В її активі два вантажних БПЛА, йдеться на сайті компанії.

Цікаво Британська армія випробовує надміцний нано-безпілотник: фото, подробиці

Що відомо

EHang працює з двома типами дронів. Це середній Falcon B для польотів на короткі відстані з масою вантажів до п'яти кілограмів і важкий EH216L з вантажопідйомністю до 150 кг для середніх і відносно великих відстаней доставки.

Дрон
Falcon B компанії EHang / Фото EHang

Водночас прийнятий стандарт з експрес-доставки вантажів повітряними дронами дозволяє використання БПЛА не важче 116 кілограмів без вантажу і не більше 150 кілограмів загальної маси. Швидкість польоту обмежена 100 кілометрами на годину.

У компанії EHang розраховують, що стандарт дозволить швидше і ширше вводити в ужиток новий вид послуг.

Що відомо про Ehang?

Це китайська компанія, що займається аерофотозйомкою, фотозйомкою та оглядовими польотами. Вона також виготовляє пасажинські дрони, зокрема Ehang 184 – перший у світі пасажирський безпілотник. Раніше компанія планувала запуск повітряного безпілотного таксі, прото на сьогодні про це нічого не відомо. Імовірно, від цих намірів відмовились.